Българската страница за
анонимни изповеди

Изпратете вашата изповед
Похотливост | Завист | Алчност | Гняв | Фантазии | Сънища | Дрога | Алкохол | Разни



Дата на изпращане:23 Януари 2008

Не мога да издържам ПОВЕЧЕ! Искам вскички вие, провинциалисти, които се набихте в София последните 3 години ДА СИ ХОДИТЕ! Вземете си бричките - жигули, лади, запорожки, баничарки, самоделни трошки, вземете си боклуците, храчките, простотията, МЕКАНЕТО, селенията, бурканите, обувките пред вратите ви, миризмите ви и си вървете по родните места! Не може да се живее вече в този град от вас! Претъпкахте го! Не може да се диша от вас! Идвате, амбициозни, но много евтини, неправилно говорещи и пишещи илитерати, хора с безкрайни претенции и манталитет на селски курви или тарикати... Заради вас застроиха целия град с безумни блокове и кооперации, заради вас не мога да си паркирам колата пред къщи и да се прибера нормално, заради вас не мога да се разходя по центъра, без да ме залива от всички страни ужасния ви диалект, заради вас трябва да се задоволяваме с по-ниски заплати, защото сте готови да работите за 250 лв. и да мизерствате, но само и само да живеете "у Софията"... И с цялата си наглост обяснявате, колко гаден град бил София. Ами да - гаден стана, наистина. Спрете да се тъпчете в него като овце - ХОДЕТЕ СИ! НЯМА ВЪЗДУХ ВЕЧЕ!

.................................................................................................
Коментар направен на 2 Май 2008

Аз съм от Разград ( провинция в севрена България ), но искам да кажа, че и 2000 еворо заплата да ми дават в София не отивам да живея. Миналото лято имах гост от Испания, кореняк барселонец. Та реших да му покажа като начало нашата столица. Срам ме хвана, като видя препълнените контейнери и усети смрадта, която се носи от там. Кучетата, дебели и мазни, лежащи навсякъде. Беше направо смаян. Тази година се надявам да му покажа по - хубава и чиста част от България.
Та това е - не сменям моя малък и чист град за нищо на света.

.................................................................................................
Коментар направен на 17 Март 2008

Поздравления! :) Невероятни истини!!! За съжаление сме безсилни пред тази инвазия - те са като "орките" от Властелина на пръстените - ужас! Аз съм им дала 10 съвета ;) Ако не се изнасат, дано поне се култивират малко!Само на това остана да се надяваме!

.................................................................................................
Коментар направен на 13 Март 2008

Коте ами ти кога дойде в София преди 5 години ли, а сега три годишните софиянци ти пречат вече.Хайде спрете София е била доста по-малка преди време и всички столичани са дошли от някъде.
Бургазлия/от Разград/

.................................................................................................
Коментар направен на 6 Март 2008

Ne e nito kadyrna nito velika, prosto e skapana ot ba4kane typa4ka s razvintena fantaziq. 2000 EUR! hahaha, kogo si mislish 4e lujesh ma?

.................................................................................................
Коментар направен на 6 Март 2008

О да мили мой, София е гаден град, само не забравяй че твоите предци са се нанесли в тоя забутан град преди теб, така че ти си толкова софиянец колкото всички останали. София е доста мизерен град, подтискащ с всички тези планини наоколо. Аз никога не бих живял там - мръсотия, разни твърдо-говорещи индивиди, които сменят ударението навсякъде и си мислят че говорят правилно. Много сте зле да знаете...ама такава ви е съдбата. Въобще не ти завиждам човече, че живееш там!

.................................................................................................
Коментар направен на 2 Март 2008

До Коментар направен на 29 Февруари 2008

Като си толкова кадърна и велика, защо не си ходиш обратно в провинцията и там да си ги изкарваш твоите 2000 евро???

.................................................................................................
Коментар направен на 29 Февруари 2008

До Коментар направен на 16 Февруари 2008
Завършила съм Нов Български, от провинцията съм и в момента работя в София в престижна фирма като дизайнер и взимам 2000Е на месец, така че не се изказвай неподготвен за университетите и за НБУ, там имат страхотна база както и преподаватели, това е най-престижния университет в БГ, благодарение на подготовката си там си намерих добра работа.
А по темата мога само да кажа, че е написана от комлексар, който не може да си намери работа за повече от 250лв и всички от провинцията са му виновни защото са по-кадърни от него.... хахаха

.................................................................................................
Коментар направен на 28 Февруари 2008

Искам само да те питам ти бил ли в някои от големите градове на Европа?Аз съм имал възможността да посетя доста от тях и да живея в няколко.Дават ти няколко примера:Лондон-не само,че понятието "лондончанин" е абсоютно изчезнало в смисъла,който ти влагаш в "софиянец" ами самите "англичани" са на изчезване-около 9 милиона жители;Милано-отново същата картинка,араби,негри и всякакви други спящи по пейки и градинки на тумби от по 15-20 души-около 7 милиона жители;Париж-там пък просто е по-добре да не коментирам-около 10 милиона жители.Само искам да ти кажа,че преселването на хора в големите градове е факт в цял свят,няма как София да бъде изключение.Радвай се,че засега поне основния поток към нея е от българи.Не издържаш сега,а след 10 години какво..........Това е света,в който живеем или се приспособяваш или............ в най-добрия случай"ЛЕКО" полудяваш.На моменти и аз се побърквам като вися в задръстване по 1-2 часа,но това е положението с нерви и с гняв нищо не се постига.Друг е въпроса,че решенията на проблемите в София закъсняват с години,причините за това са много,но това е отделна тема.
Така че или стискаш зъби и продължаваш или...... казах ти вече ха-ха.

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Февруари 2008

Pyrwo da kaja, che sym jiwql nqkolko godini w Sofia, sledwane, rabota/ po specialnostta!/ Za towa wreme imah ubejdenieto, che sofianci sa nai liberalni, shiroko skroeni i razkreposteni hora, razbira se za mashtabite na BG. Moje bi oshte e taka, no opredeleno trqbwa da se sramuwat ot pisheshtite w temata ot tqhno ime. Tuk se gowori za prostotiq i se paradira s geografski proizhod, no nqma po diwa prostotiq i kompleksarshtina ot towa da izliwash zlobata ot neshtastniq si bit sreshtu hora, razlichni ot teb / dori da priemem, che imash osnowanie da se mislish za po sywyrshen--neshto, koeto e ochewidna greshka /:) Sega sym w USA i ne miq chinii :), rqdko wlizam w internet, no podobni pisaniq me prawqt wse po-dylbok pesimist za BG -- kolko bezmislena energiq se hwyrlq na wqtyra.

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Февруари 2008

Шопче съм си, какво пък. София не е проектирана за такава вълна от хора. Както казва една народна поговорка: всяка жаба да си знае гьола.

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Февруари 2008

На 16 съм живея в софийския квартал Овча купел(старата част) и да си кажа право дойде ми до гуша вече! Всичко застроиха, пренасели се с всякакви индивиди. Направо отврат, пък да не говорим че отрязаха всички дървета, доскоро даже имахме и поляна, на която играехме футбол, но уви и тя се превърна в "замък". Аман! И при нас ще стане като на запад в следващите години. В големите градове ще живеят само гастарбайтерите, а хоратас възможности ще се изнесат в някое близко село до града и аз лично при първа възможност ще напусна този вече мегаполис.Последно, но не на последно място трафикът в столицата е направо немислим. Пътувам до НДК аз час и полувина. Знам че звучи смехотворно, но това е самата истина. Щял метро да прави Бойко...... врели на кипели.

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Февруари 2008

Да, знам, че софиянци ги дразни книжовният български, наречен от тях диалект, ама уви трябва да се учи. Ние не сме виновни, че не сте го научили в училище (както си личи от горната изповед), просто сме си свикнали да говорим правилно.

.................................................................................................
Коментар направен на 16 Февруари 2008

Да изгоните хората от провинцията не е никакво решение, те просто ще започнат да крият, че са от там само за да се докопат до работа. Не можете да спрете една столица да се развива, само защото било неудобно. Погледнете столиците по света, там този проблем отдавна е решен, затова и Москва и Париж и Лондон са устроени на обръчи - най-навътре и най-в центъра са най-старите части, следват по-новите с новите заселници, и т.н... По-скоро трийте сол на кмета си, задето стиска бюджета и не иска да преустрои града, както и да въведе един закон за новото строителство, който да го застави да се строи само в покрайнините на града!!
А за студентите съм напълно съгласен - новите псевдо-университетчета никнат като гъби а "професорите" им потриват доволно ръчички на рушветите който ще съберат от кандидат-столичаните!
Същото и за висококвалифицираните специалисти - те могат или да избягат от БГ(както и направиха повечето) или да работят единствено в големите градове като София, Пловдив и Варна. Не можеш да забраниш на един програмист или графичен дизайнер от примерно Габрово, да дойде да работи в София, просто защото го обричаш на гладна смърт - в Габрово и след 100 години няма да има работа за него! (не говоря за новоизлюпените глупаци от Нов Български и тям подобните измислени унита-те наистина са супер-некадърници с големи претенции) Но нищо не пречи на първо време да се отървеш от перхлорната "блондинка" секретарка дето ти върти свирките след работно време само и само да е "У Софията", докато онази мутра се сети какво да направи че Столицата наистина да заприлича на столица!

.................................................................................................
Коментар направен на 13 Февруари 2008

Абе я най-добре вземете млъкнете всички. Като мълчите и си стоите кротко пред екраните залъгвате околните, че имате какъвто и да е интелектуален багаж. А като започнете да говорите, най-добре човек да бяга надалеч! Толкова сте смешни ВСИЧКИ с тия изказвания - варненци какви били, софиянци какви били.
Ей, тъпо племе е това човешкия народ. Не може да ви влезе в празните глави, че хората са навсякъде едни и същи. Независимо дали са руси, черни, дали говорят на меко или на "копеле" или на "въй" или на "майна". Навсякъде ги има простаците, селяните и миризливците.
И престанете с тия комплекси от софиянци, и софиянци да спрат с избиването на грандоманщина.

О,sancta simplicitas!

.................................................................................................
Коментар направен на 10 Февруари 2008

Вие, Софиянци - сами сте си виновни! Кой ви кара да взимате провинциалисти за студенти без изпити?!?!? Кой им продава дипломите а не ги кара да учат за тях?!?!?
И аз съм от провинцията. Но не съм прост келнер, и мога да работя единствено в София, просто защото на село няма работа за мен. Но заради същите тези нагли, недоуки, но за сметка на това преебали се от работа новозаселили се, викате и срещу мен! Оправете си приоритетите!

.................................................................................................
Коментар направен на 6 Февруари 2008

До тоя от 05.02 дето е написал дългото послание - хуйчо, като толкова те кефи София защо искаш да се емигрира, а? Нали Софето е най-доброто на света. Стой си там и топли мястото. А за "лидерството" на софиянци в чужбина беше върха на идиотщините, които могат да се измислят. Значи кацаш в Ню Йорк, събираш нещастните и омразни БГ провинциалисти и им ставаш лидер - хахаха. Някой черен нюйоркчанин ще стане твой лидер, анално

.................................................................................................
Коментар направен на 6 Февруари 2008

Софиянец ! Това е най-коментираната тема (изповед) явно. И на всеки му личи по изказването какъв е. Аз не понясям диалекта на провинцията и това, че станаха мнозинство тук и дори и ние започваме да прихващаме. Да, и обувките пред вратата просто са типичен белег.

.................................................................................................
Коментар направен на 6 Февруари 2008

Нас пък варненците къде ни намесихте? Май се пообърка някой, а? Мислите ли, че бих напуснал най-хубавия град в България, за да се навра в софийското бунище? Забавни сте! Ако някой варненец се е наврял в София, то със сигурност е по принуда или и той е толкова варненец! Не съм чул някой тук да каже "аз искам да живея в София". Не вярвам и да чуя. А и сте в грешка, че при нас не идват селяни. Всеки ден прииждат със стотици. Прииждат и софиянци дори (защо ли)! И ние ги имаме вашите проблеми! А за лятото да не говорим. Тогава и вас трябва да понасяме. И стига с тези диалекти де! Точно вие ли? Знаете ли как звучите отстрани? Да не би да претендирате, че говорите книжовен български? Ама моля ви се, не ни разсмивайте! А и много ми е чудно колко ли от вас са софиянци кореняци?Има ли още такива при вас? Или сте големи граждани, ама събота и неделя ходите на село да мъкнете торбите с кисел чесън и сланина?

.................................................................................................
Коментар направен на 5 Февруари 2008

Мрете в боклуците си, "софиянци". Никога няма да дойда да живея в миризливата, шумна, мизерна и заровена в боклуци "столица". 3 дни максимум мога да изкарам там... и командировките гледам да свърша възможно най-бързо и обратно до морето. Айде със здраве :)

.................................................................................................
Коментар направен на 5 Февруари 2008

Хубаво е че и селянчетата имат уста да зеят. Независимо че са научили твърде малко от познанието наречено София.
За тъпите ясно-келнерчета на по 180лв на месец и джоревец под юргана.
Учените - излязат ли от с.Дървеница което са им казали че е София, просто се загубват и наричат Руски паметника на Цар Освободител. След едно две поколения същите тия ще са най-върлите софиянци. Защото ще се срамят от ръчно плетените жилетки на дядовците им нахлузили гумени цървули пред блока в Младост, Люлин, Дружба, Обеля.
Не е лек демографски проблем от такъв характер. Особено за местните придобили софийско самосъзнание.
За тях проблемът е екологичен. Дишат им въздуха. Пушат в лицата на децата им. Паркират в двора на прадядо им. Кръщават улицата им на някой изтъкнат селяндурин. Превръщат кварталната им бакалница в банка. Пикаят ив във входа. Решаването на проблема е многопланов.
Първо даваш ли софиянецо жилище под наем - знай си цената. Нека селю те попита - това цена за месец ли е или за година. Това е малка глътка въздух преди следващата селска вълна.
Второ - учи езици и навършиш ли 21 заминавай. Колкото по-далече, толкова по-добре. Там като кацнеш и чуеш разбираема реч. Не бързай да отговориш. Има ли диалект мини на десетопръстната система , но не се разкривай че си от София - ще се впият в тебе като паяци кръстоносци и созополци и власи и македонци и русчуклии. Кой ли не.
Както и да е там софиянецът е лидер, но е застрашен и там да го удавят. Затова пас.
Устроиш ли се, прибери старите си родители, спаси ги от селяндурите и продай имотите им, скъпо като на руски олигарси.

.................................................................................................
Коментар направен на 5 Февруари 2008

Май първата и втората Софиянка F26 не са една и съща. А ако е една и съща явно се приземява - в първия пост сере наляво и дясно, във втория нямала нищо против.

.................................................................................................
Коментар направен на 5 Февруари 2008

Авторе а ти защо не се махнеш от София?Сигурен съм че с държанието си дразниш не по малко останалите хора от колкото те теб.Или може би си мислиш че си с превилегий.Е тука вече много грешиш моето момче.Провинциалисти от селата идвайте масово в София-там ще работите за по добри пари и ще спомогнете за премахването на софийския буклук/човешкия/.Ще ви кажа как- когато сте много хората като автора първо ще са бесни,после това ще премине в по-голям гняв а после гнева в лудост а лудоста в тяхна гибел.Този синдром ходи само по хората които го заслужават!!Това е като да си обуете тясна обувка-в началото почти няма да ви прави впечатление но в края на деня ще ви боли целия крак а за няколко дена ще имате мазоли и рани.Важно е постоянството.А АВТОРА ОПРЕДЕЛЕНО Е ОТ СОФИЯНЦИТЕ КОИТО ГО ЗАСЛУЖАВАТ!

.................................................................................................
Коментар направен на 4 Февруари 2008

Мафия!!! Как не Ви е срам! На нищо не прилича!!! Пиша за четвьрти пьт.Толкова ли ви боли софиянци от истината,че не пускате всички мнения!Аз няма повече да се хабя,така или иначе никой не ми дава гаранция,че този път най-накрая ще видя мнението си тук.Айде чакаме ви това лято да дойдете "НА Бургас" "EПА" може и във Варна!

.................................................................................................
Коментар направен на 2 Февруари 2008

Хора, кога ще проумеете, че живеем в 21 век. Автора, разбери, че света се променя с бързи темпове, и съвременния критерий за интелигентност все повече се измества върху способността да се променяш спрямо ситуацията. Тези, които идват в София точно това правят - приспособяват се. Мина времето на жителството - хората в България са свободни да пътуват, и София не е твоя собствсност, нито имаш правото да живееш в София повече от друг, независимо дали си роден там, или другия не е. Като не ти харесва София такава, каквато е в момента, търси си друго място да живееш, никой не ти е длъжен с нищо, и градът, който неправилно смяташ за "свой", никога няма да бъде този, който е бил. Или го приемаш, или са изнасяш, ясну лий? :)

.................................................................................................
Коментар направен на 2 Февруари 2008

Софиянка

Не са виновни хората, че трябва да ядат нещо. Други са виновни, че няма толкова възможности за работа и по другите градове и села. И аз се дрязня, когато някой започне да ми говори на диалектизми, но и те са хора. Вината не е тяхна, че няма безплатна храна днешно време.

.................................................................................................
Коментар направен на 30 Януари 2008

Вие нормалните ли сте??? Я се вижте, че даже не можете на компютър да пишете грамотно, не искам да си представям ръкопис на селяк. Да се оградим със стена??? Ти добре ли си? Нали се сещаш, че в една държава трябва да има столица, но трябва да има и села. Проблем става, когато столицата стане село, а столичаните - селяндури. Никой не обвинява никого за произхода. Има разлика между селянин и селяк. Просто на хората от провинцията им личи от километри от къде са. Е, на повечето. Колкото за стената - каквото им е на софиянци, същото им е и на селяндурите, които са дошли тук - стане ли нещо с нас, става и с вас, без значение дали е положително, или както ти казваш - отрицателно. Колкото до финансите - това нали се сещате, че не зависи от гражданите, а от управниците, по-голямата част от които също са селяндури, между другото. Нямам нищо против селяните, просто не харесвнам селяндурите.

.................................................................................................
Коментар направен на 29 Януари 2008

От F26, Софиянка

Всъшност не съм си намерила някой комплексар от Варна , за го дам за пример и това е поради простата причина, че младежа за когото разказах не е изолиран случай...пълно е с такива младежи, които са от големи градове, там ги приели да учат, но те идват в София ,готови да се набутат в общежития,вместо да си стоят в собствената къща само и само да са в София.Този случай го разказах само , за да кажа мен кое ме дразни и всъшност разказвайки това исках да покажа, че в никакъв случай не слагам всички хора от провинцията,които живеят в София под общ знаменател.
А пък иначе точно хората от Варна и Пловдив са доста агресивно настроени към софиянци. И съм сигурна ,че тази лоша нагласа идва точно от факта, че колкото и голям град да са -все са провинция и същото това им мислене всъшност ги прави селяни.Лично на мен това ми е необяснимо...вместо да се радват примерно, че във Варна има море, че в Пловдив имат невероятен Стар град те се дразнят на нас...колко пъти съм чувала ..."...то вие шопите нали сте много,много...",какво сме много , много???това с шопите е пълна простотия пък, все едно аз да седна да викам на някой "Тракиец" или "македонец"...простотия яка.
Лично аз по всякакъв начин се опитвам да оправдавам хората задръстили нашия град, но пък ето сега като чета коментарите виждам , че Вие хора от страната сте страшно злобни.Не си мислете ,че като няма къде да отидете и сте задръстили града можете да правите и такива нападки.Трайте си по - добре защото не е културно иначе.

.................................................................................................
Коментар направен на 28 Януари 2008

аз пък съм варненец, работещ в София, и живял наистина дълго време в градове по света много пъти по-големи от София. Това с градската псевдо ксенофобия е нещо като забавните луди бездомни дрипльовци в едно общество- всеки по-нормален човек ги заобикаля безмълвно и забравя за тях 5 сек след като са ги видели. Не пречи на другите да си преследват мечтите, а ти си гледай своите и осъзнай, че ако има някаква пречка за това да реализираш своите мечти, тя съществува само в твоята глава.

.................................................................................................
Коментар направен на 27 Януари 2008

Роден съм и съм живял цял живот в София, но напоследък се улавям все по-често в мисли къде да се пренеса да живея извън нея. Нормално е проблемите на големия града да са големи, но не виждам как ще бъдат решени от кмета-мутра и подкупния общински съвет. А съветът ми към автора е да насочи гнева си в конструктивна посока - например пиши на районния си кмет за проблемите в квартала ти. Само ако повече хора заемат активна позиция, ще има реални промени.

.................................................................................................
Коментар направен на 27 Януари 2008

До Софиянката F26 - значи намираш си за пример разни комплексари дето не са от София, но много се натискат да живеят там и си вадиш изводи, така ли? Иди във Варна и обясни на живеещите там колко са комплексирани и как мечтаят за София! Защото в момента това, което разправяш е все едно един грък от Гърция да ти каже "всички българи, които познавам са нещастни кокошкари дето се борят да работят като домашна прислуга и берачи на портокали". Ти ще се съгласиш ли с него? Или ще му кажеш: "ами те в Гърция идват само такива отчаяни, другите които живеем по-нормално си стоим в България и затова си с изкривена представа". Същото важи и за французин, който каже че всички българи са мургави джебчии - просто от такива си вади генерални заключения. Затова седни и се концентрирай повече ако можеш. На темата Столица и Морска столица ще добавя и ВТ - Старата столица - нали пак не е като Истинската столица? Само че откак София е Великата ни столица, България е жалка картинка. Хайде направете си малко изводи дали е абсолютно съвпадение.

.................................................................................................
Коментар направен на 27 Януари 2008

Виждам провинциалиститИ, ха ха ха, са се вдигнали на бунт...:)ха ха ха ...Вижте сега всички и мен ме дразни много, че София се е напълнила с хора от цяла България...дразни ме, че наистина ни подбиват заплатите, когато следвах пък ме дразнеше ,че имах колега, който е от Варна. Ето Варна е голям град, хубав град...та въпросният колега ни разказва един ден как него го приели да следва във Варна МИО,ако не се лъжа, а в София успял само за Педагогика да се класира...и познайте...учи Педагогика в София, специалност, която той не харесва...обаче човека амбициозен , решил, че на всяка цена ще живее в София-та :)ще си скъса дупето от учене и ще се прехвърли нещо друго...разбирасе така и стана...ето какво ме дразни мен.Приели го във Варна, специалност, която той иска,в родния му град, но НЕ, дай да отиде в София-та...и за какво ??? По принцип Варненци винаги са ми били смешни защото комплекса сериозно ги дръсти, нали са морската столица, но все пак не са истинската столица, много са велики, София-та не я харесват, но май много ги влече нещо да идват тук все пак. Е такива като този колега ме дразнят. Иначе колкото и да ме дразни това, че в София вече има най-малко софиянци си давам сметка, че в провинцията живота е зле, ама много зле, къде да отидат хората???В София имат поне някакъв шанс да намерят работа. Така, че сърдете се най-много на цялостната ситуация в страната...защото на мен пък ми омръзна да слушам, че ситуациата в България се подобрявала...няма такова нещо!!!!!!!!!!!!! Само в София са се повишили заплатите, но пък и цените и разходите също се повишат, така че -все в гъз!!!С извинение и без.Втръсна ми и на мен да слушам само говор на меко около мен ,че и доста са нахални повечето от провинцията, но простаци-софиянци също има в изобилие. В крайна сметка поне ни останаха събота и неделя, когато Софиянци си отиват на село ха ха ха. Просто и да се тръшкаме и ние Софиянците ,че ни е втръснало от провинциалисти и провинциалистите ,че ние сме прости -оправия няма !!! Само моля, драги хора от страната поне не ни обиждайте ,че софиянци сме едва ли не най-неграмотни от цяла България защото не е така.Най-малкото ние поне няма да напишем или кажем : "Вечи","дивятка","басиен" и да не продължавам с кулотвите изречения , които съм чувала...имайте поне малко уважение ,тъй като сте завзели града ни, и че все още има такива хора като мен, които са прозряли ,че нашествието Ви е продиктувано главно от безизходица. Оставам на страна разбирасе тези, които сте дошли тук водени от сляпата амбиция на комплексирания селяндур...И накрая просто все пак не мога да се стърпя да не споделя нещо , на което много съм се смяла. Ето следното изречение: "...направиха му супиер рекламация..." - това значи "направиха му супер реклама" ха ха ха...

Горе главата Софиянци, не сме ние най-неграмотни :)))))))

F26, Софиянка

.................................................................................................
Коментар направен на 27 Януари 2008

Много интересна тема и страхотни коментари !!! И все пак според мен Пловдив си е най-доброто - хем не много селски, хем не много "снобско" аз съм доволен но България е хубаво място до 18 години след това бягайте в чужбина !

.................................................................................................
Коментар направен на 26 Януари 2008

Що не си вдигнете една китайска стена покрай околовръстното и да обявите независимост?Най много 3 дена ще изкарате и ще се самоизядете един други!И самоизяждането ще започне от точно такива нахакани и кухи млади софиянчета, които мислят, че щом са от столицата, са хванали бога за шлифера и са първа категория хора.Не стига , че всичката пара, която влиза в държавата се разпределя така, че да остане или в София, или в софийските фирми, работещи по държавни проекти от Видин до Бургас.Не стига, че всички инстиуций са при вас, на една ръка разстояние, че ви слугува цялата държава за мижави пари , ами и претенций имате!!!Не познавам по-голями използвачи, интриганти и безочливи хора от кореняк софиянците!
И като шофьори сте гола вода, но супернахални и самоуверени.Бас държа, че ако някой от вас иде за 2-3 години в Германия, после се върне и донесе германските си навици за шофиране, ще го отнесете на първото кръстовище!!!
Жените ви също са надути и кухи пуйки, поне тези, които се изживяват като коренячки.Ако им махнат богатите любовници или влиятелните им роднини, даже и магистрални курви не могат да станат с този манталитет на суперсвръхинтелегентни красавици, около които се върти земната ос.
С една дума, ако не е тази "измет", дошла от провинцията ,ще умрете от задушаване в собствен сос.
Между другото, най миризливия и противен човек, който съм срещал, беше кореняк софиянец, гастролиращ из страната професор по математика. От уважение към науката няма да споменавам името му.За сведение-караше жигула, по стара навярно от тебе...
Но това не му пречеше да си иска от всяка по-хубава колежка, даже и от една бременна с леко коремче.Поздрави от провинцията!

.................................................................................................
Коментар направен на 26 Януари 2008

Ей търновски сган,
или там от където си.В градчетата ви е тихо и спокойно защото не останаха хора там.всичките ваши боклуци и измет са тук при нас.като ти е мизерно защо дойде в мизерията.ходи си в ГРАДЕЦА и в събота слагай костюмчето от бала и се разхождай по главната като един истински гражданин,а не идвай да задръстваш и цапаш със селящина горките шопи.само ти им липсваш.колко е хубаво по празниците като в София останат само кореняци и тези които не са ги пуснали в отпуска.баба ми и дядо ми не са от София но аз съм.и знам както всеки един софиянец- горд шоп,че мястото ти не е тук.сигурно съм те засичал някъде по улиците и съм казвал "еи ,селтак къде караш,по дяволите" както и всеки друг софиянец казва .много ще е хубаво ако ви издадат табели за да можем да се пазим от вас като ви видим.въпреки че и без тях вие коренно се различавате от нас.......

.................................................................................................
Коментар направен на 26 Януари 2008

Ти си се сдухал бе приятел .
Обърни внимание на личното си здраве .
Не съм от Софията , но не живея и в Софията ама чуй се от страни колко параноично плямпаш.
Лекувай се приятел

.................................................................................................
Коментар направен на 26 Януари 2008

Горко на човек, които се гордее с единственото нещо, за което не е допринесъл с абсолютно нищо: къде се е родил!

Останалото е въпрос на гледна точка и по-точно тесногърдие.
От гледна точка на всеки един германски селянин примерно точно София е гнусно село, защото в която и част на Германия да живее пак е по-чисто и приятно.

В случая слабия си е намерил по-слаб да го псува и да се мисли за силен. Немците > българите. Българите > циганите.
Лично за мен самия факт, че някой живее в София не го поставя автоматично на върха на хранителната верига.
И още нещо: лично мен не ме е страх от хора, "готови да работят за 250лв.", ако ще и да са от Луната. А ТЕБ? :-)

.................................................................................................
Коментар направен на 26 Януари 2008

Основния проблем е в управлението.
Хората от провинцията ще идват докато там нещата не се подобрят.Но все пак да не забравяме ,че в по големите градове нещата не са чак толкова зле и в момента там нещата се развиват много бързо.
София наистина прилича на някое гето,но не поради многото хора,а заради начина по който се управлява.Погледнете спирката на хотел Плиска-пилича на бит пазар!!!!На всеки ъгъл има сергии с гащи!!Е това ,какво е???
Да допълня -от Стара ЗАгора съм и подобни сергии от години не можеш да видиш по центъра(освен павилиони за вестници и цигари).Като ги сравнявам се чудя-как може един по-малък град с по-малко пари да изглежда по-добре??Да има най-малкото тротоари,които на места в столицата липсват?
НО може да се поспори дали работниците са проблема в случая за ръста на населението на София.Мисля ,че са по-скоро студентите.
Аз например дойдох по"тази пътека ".Колкото и да ми се иска ,не мога да се върна в Стара Загора-не поради това ,че там с по-ниска заплта няма да живея по същия начин,а заради самата работа-за момента просто не виждам кой може да ми предложи таква работа.
А и си мисля,че все пак този процес един ден ще спре-все пак градът не може да побере 8млн,а и наемите постоянно растат,респективно и цените на имотите. А и вероятно ще дойде времето ,когато ще е невъзможно да стигнеш до работа.

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Януари 2008

Написаното от теб говори само за едно. Нещо си недоволен и поради това някой друг ти е виновен. Зазмисли се от какво точно си недоволен и поработи върху този си проблем. А проблем определено има.

Хората си търсят хляба и късмета където намерят за добре, Направ и ти така.

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Януари 2008

Хайде по-спокойно. Всички правят жертви, такова е времето. Англичаните какво да кажат като милиони чужденци откъде ли не им напълниха цялата страна? Нали вървим към едно общо съзнание, нали всички трябва да се възпитаме, да се научим взаимно, да размереб, че сме едно и да си служим. Всичко е жертва и щеш не щеш ще се жертваш.

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Януари 2008

Ne moga da razbera za6to ne publikuvate vsi4ki komentari???? Da ne bi da se strahuvate, 4e 6te bude naraneno dostoinstvoto na tupite darveni marzelivi mirizlivi sofiiski 6opi???????? PAK DA KAJA: GORDEQ SE S TOVA, 4E SAM OT "PROVINCIALEN GRAD". Varvete vav Varna, Ruse, Burgas, Veliko Tarnovo i t.n. da vidite kakvo e inteligenciq, 4istota i spokoistvie. Glupavi zadrasteni sofiqnci! Vie ste mizernici! Kak nqma koi da vi srine da iz4isti Balgariq ot vsi4kiq bokluk!

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Януари 2008

Това само доказва колко сте тъпи. Обиждате се на софиянци, габровци, пловдивчани и не знам си какво.
А вие просто сте еднакви навсякъде. Независимо дали с миризливи обувки, с диалект или без.
Еба си.
you suck, риъли. Затова истината е да се бяга от България. Всеки си мисли, че е великан, но всъщност не е по-висок от мравка. Всеки си мисли, че е по-добър от другия. И всеки гледа да прецака и обиди другия. Точно заради това държавата ни се разпада...
И тоя, дето го е писал е един интелектуалец, думи нямам да опиша.

... отврат.

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Януари 2008

Ей, селяните пак надробиха една камара глупости! Ама като не ви харесва "Софето", стойте си на село, на чистичко! Идвате тук само да мърсите, щото не ви пука...

За диалектите вече писах венъж - книжовен език се говори по националната ТВ. Повечето интелигентни хора в Сф също говорят така. Цитираните от вас диалекти дори не са характерни за София! Можете да ги открите в селата около Сф и на запад, което е нормално.

Ревете, че били високи наемите. А защо са такива?? Защото неспирният поток провинциалисти увеличи търсенето на жилища, а оттам и доведе до повишаване на цените, вкл. и наемите. Логично.

Задръстванията също идват оттам. Като пътувам през цяла Сф до работа, половината коли имат номера PK, E, EB, OB, A, ВН, ВР... и т.н. Я да познаем чии са тези коли???

И за заплатите е вярно! Провинциалистите, които драпат на всяка цена да останат в Сф, се съгласяват на по-малко пари на дадена позиция, отколкото някой софианец. И ми писна да слушам селския говор на колегите ми, които не са се научили още да говорят правилно.

Ако университетите не приемаха студенти на килограм, нямаще да е така. Нямаше всеки сульо и пульо да идва да учи! Ама е факт, че миналата година свободните места в УНСС (и май не само там) превишаваха броя на кандидат-студентите... Какво повече да коментирам?

Разбрахти ли мъ, майна? Нье? Въй, лошу. И за вазе, и за назе...

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Януари 2008

Първо кмета-чалгаджия да си напусне поста, а после ще говорим за останалото! Но имайте предвид, че ако всички дошли от провинцията си тръгнем може да не остане почти никой - много софиянци избягаха в чужбина. Там други туземци искат да ги гонят.

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Януари 2008

Аз пък съм 6-то поколение варненец, но първо не виждам с какво това ми помага в живота, че да се хваля с него, второ, благодарение на хора с умствения потенциал и култура на автора, на мен ми дойде до гуша и напуснах страната, стъпка от която съм повече от доволен. Една година прекарана в София ми стига за цял живот. :)

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Януари 2008

Dobre sam si na selo vzemam 2k zaplata kogato po4ne6 i ti da vzema6 tolkova v sofia mi se obadi !

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Януари 2008

Я да видим сега:
Най-калпавя шофьор, който познавам е софиянец.
Най-големя простак, който познавам е софиянец.
Най-неграмотния човек, който познавам е софиянец.
Най-неоредения градски транспорт и градска инфраструктура като цяло е софииската.
Единствените хора, които съм виждал да си изхвърлят боклука през порзореца са софиянците и циганите.
Искате да спрат да идват хора в София? Решението е лесно - изгонете големите работодатели от града, преместете летището и опънете оптични трасета до гоелмите градове в страната. Гарантирам ви, че за по-малко от година ще си останете само софиенци да си смърдите дружно в помиината яма и да си гледате влюбено сивите панелни квартали и олющените монолитки по центъра, дето всички абуригени толкова много ги обичате.
Аз не съм от Селото, а от Старата столица и според мен (и не само) София не заслужава да бъде център на нищо точно заради кретени като тебе, дето излизат от бетоното извръщение веднъж в живота си и се смятат за център на цивилизацията. Направи си труда да поживееш в някой истински град и тогава се блъскай в гърдите че си голямата работа.

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Януари 2008

Стига, бе, пич! Не така с лошо :-)
Първо да отбележа, че съм софианец от не се чете колко поколения. Но това е без значение за момента. Какво му е лошото да идват хората от провинцията тук? Не ти се прави секс с твоята жена - веднага тръгваш по девойки от провинцията. Кеф ти продавачки, кеф ти сервитьорки, каквито си искаш! Тук вече са на ход твоите сексуални фантазии :-) Като ти писне и това - бегом в Ст.град - както го наричат "Долината на евтината любов" или още по-вулгарно "Да се отебеш на тъпи селянки". Е как няма да е така! По родните им места ако не ги набият, все едно нямат чувства към тях. Тук като им подариш едно цвете, малко звезди от небето, прословутото "кафе ИЛИ кола?" и хоп - днес русчуклийка, утре заралийка и така обикаляш Родината (и респективно обикваш Столицата).
А за другите неща, които споменаваш - съжелявам, но не са виновни хората за пазара на труда. Ако човек е читав, няма шанс, някой, който иска по-малко пари да го измести. Но пак казвам читав - тук не говорим за пазачи по строежи, монтажисти на Ал. дограма и т.н. Пука ми на черупката, че е дошъл в София, изкарва 700лв. и дава 300лв. наем. Той/Тя си знае.

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Януари 2008

Жена съм на 40. Родена съм и съм живяла в София, но майка ми и баща ми са от село. Моята мечта е да се върна и да живея на село..там имам къща където никой не живее вече доста години. Мечтая си да си имам градинка, да си гледам кокошчици, да чувам естествени природни звуци,па били те и грухтене или мучене...сутрин като стана да мога да изляза на двора по пижама, да си вържа един хамак, да си сложа масичка и столчета под асмата...да си откъсна плод от дървото...да грабна въдицата, да се метна на колелото и да ида до реката за риба...мечтая си и за един стан на който да тъка красиви работи, ще си имам разбира се и компютър...МЕЧТАЯ СИ! Но едва ли ще стане. Откъснали са корените ми. Не знам как се сади, как се поддържа градина, не знам как се тъче, не знам как се гледат животни...да, бих могла да се науча, но до тогава с какво ще живея?! Всичко ще си остане само мечта докато ходя по калните улици на София, докато се блъскам сред намусени и мрачни недоволни хора и докато живота ми минава в панелена кутия в която не можеш да направиш и 2 крачки без да се блъснеш в нещо! НИЩО не ме задържа в София! При наличие на компютър и телевизия и транспорт стига да искаш можеш да си във връзка с "цивилизования" свят. Проблема ми обаче е как да се ОТВЪРЖА от него!

.................................................................................................
Коментар направен на 25 Януари 2008

Скъпи"столичанино",едва ли всички твои "съграждани" ще те подкрепят в изказването ти. Ами ако си тръгнат провинциалистите от София , от кого тогава ще лапате четирицифрените наеми за жилища и офиси.Нали благодарение на тях в почивните дни, а и в другите дни, се качвате на джиповете си и сте навсякъде.Навсякъде в страната обичате да обикаляте-къде на гости,къде "по работа" слухтите като хиени.Много обичате да ви нагостят говорещи диалект хорица,но това в този случай не ви притеснява толкова.Ами майсторите строители,дето ви строят луксозните жилища и офиси за жълти стотинки и живеят като кучета по фургони и квартири нали и те са от провинцията и сигурно пак говорят диалектно,но това не ви притеснява толкова. На хората от провинцията им е писнало по всички медии да се говори за проблемите на София. Като търсите работници за черна и тежка работа не чакайте хора от провинцията да ви я свършат,ами се хващайте сами с тази дейност,в противен случай се сърдете на себе си. Истината е,че и в провинцията и в столицата да живееш си има и предимства и недостатъци.Призовавам за по-коректно отношение,защото монетата винаги има две страни.

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

ха София,само мога иронично да се изсмея като чета вашите рогатни шопи по адрес на останалите хора във България.Какво е София?!И какво като е столица,та тя на нищо не прилича и не е приличала някога,вземете да я сравните например с някоя европейска столица, та нали към Европа се стремим,абсолютна кочина.Събудете се и слезте на Земята. А относно селският манталитет, по-селски манталитет от шопския и на село не съм виждал ....
Европеецъ

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Въпреки, че е в графа "гняв" тази изповед, първо ви приканвам да водим разумна дискусия, с доводи и мисъл. Ясно е, че не може да се преустанови процеса на вливане на хора към столицата, защото така е навсякъде по света и досега не съществува по-добър вариант. Естествено, тук опираме до нашите особености - че градът не е способен да приеме комфортно повече от 1,1 млн. души, например (защото за последно когато всимко беше прилично, толкова беше населението), а в последните 3-4 години насам се стекоха толкова много, че стана вероятно 1,5 - 1,6 млн. Разлика от половин милион над границата на комфорта за град, все пак, не толкова голям, е убийствена, меко казано.
Какви са причините? Ами едната, естествено, е висшето образование. Много ясно, че ще идват хората от градове като Търговище и Пазарджик например (областни центрове!!), за да учат - защото това е най-доброто предлагано образование у нас. Този поток може да се спре единствено с познатото от соц-времето райониране на висшето образование по ВУЗ-ове с конкретни квоти. Тогава ще настане революция, защото ще писнат ама не как така исками и ний! Ок, уж е демокрация. Това означава, че на практика е почти невъзможно да се спре потока от студенти. И засега няма проблем, това все пак се предполага, че е академичната общност на България. Проблемът идва после. Успелите да завършат тук висшето си образование са, очевидно, кадърни хора, млади и амбициозни. Следователно, ако вземем за пример един такъв човек от Пазарджик, той получава диплома за мениджмънт и му предлагат да започне тук работа в банка. Алтернатиата е да се върне в свидния роден дом и да си търси работа на общо основание. Това може да стане, например, в частна фирма - производител, но при положение, че държавната политика УБИВА всяко средно и едро предприемачество, вероятността е нищожна. Нашият човек играе на сигурно и започва работа тук. Напредва, получава повишение и лека полека се устройва и заживява в София като първи пич. Нищо лошо - ама да не беше така масово! И най-лошото е, че всяка година идват по еди-колко-си хиляди студенти и на практика никой не си тръгва! Бройката расте рязко! Това е единият основен поток за пренаселване. Е, няма как да не кажа, че той, с много големи уговорки, е приемлив. Но истинската беда е другаде - в общите работници, преобладават строители и на второ място продавачи и прочие длъжности. Те са на практика равномерен ламинарен поток, пристигащ със, забележете, автобуси, че е "по-престижно", от абсолютно всички краища, ръбове, кюшета и сърца и дробове на Отечеството - и то от градовете с население до 100 000 и особено до 50 000. Не че няма пустееща земя, наред с бедстващо селско стопанство от липса (!) на работници - например. Не че частният бизнес не се вижда в чудо, търсейки отчаяно персонал - заговори се за внос от Африка и Азия на работна ръка. А просто че в София "има много работа за всички, за разлика от тука", а и там сме далече от нашите и омръзналата ни среда. Многообразието на столичния град, което, предимно с присъствието си, свеждаме до кич, ни привлича неустоимо. И поради тези основни и допълнителни на тях причини, всичките такива "гастарбайтери" (от гледна точка на все по-сугестирания традиционно широко скроен софиянец) се изсипват след Великден, след Коледа, Заговезни, Задушница и Бабин ден, с отправна разпределителна точка североизточно от Банишора и започват да огласят града с шумен ропот и яростно недоволство колко е зле положението тук и какви простаци били всички, особено ония гъзета софиянчетата.
Малко се отплеснах. Ако някой се е засегнал, моля да го погледне от смешната страна. Ако някой не я улови, моля да натисне "Х" горе у десно. За всички останали, приветствам градивните коментари и оспорвания - с аргументи.

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

По-полека, живота е пред тебе:) Ако от сега не издържаш, то какво ще стане след няколко години, когато София ще е 3 милиона:))))?
Твоята "изповед" е типична, като многото подобни излияния на комплексирани българи, които не могат да се справят с живота и за това си намират извинения обвинявайки други хора или международното положение:).
От две години живея в София и идвам от български град, който е бил европейски по времето, когато в София е тънела в мизерия и кал. Заедно с жена ми вземаме около 2500 лв. месечно и не караме жигули, а японска кола в много добро състояние:)))
Ако си пътувал в Европа, може би щеше вече да знаеш, че столицата ни е една от най-грозните и мръсни на стария континент. Няма какво да си кривим душата, а трябва да си отворим очите. Сградата на българския парламент в сравнение с унгарския например, прилича на кокошарник. 2 000 сгради-паметници в София са пред събаряне... Познай случайно ли е това и какво ще бъде построено на тяхно място... Да, София е гаден град, но ти търси причината другаде.
Проблема на София не е в това, че идват много хора, а в това че няма професионализъм в управлението, планирането и развитието на столицата.
Има прекалено много място, където градът може да расте, но тези места не са интересни, понеже от тях не може да се спечели никакъв рушвет от страна на администрацията в кметствата. За това градът се "уплътнява" - знаем къде, и то доста солидно до степен да гледаш през прозореца сутрин как комшията ти се бръсне.
Как ще си паркираш колата, обясни ми, след като на 50 м. от входа ти е построена кооперация с 60 апартамента и 10 паркоместа + 10 гаража, 7 от които са минимаркети. Къде ще се поберат тези 60-80 автомобила след като има място за 10? А след няколко месеца до тази кооперация започва да се строи друга с нови 60 апартамента... Колко такива кооперации са в София? Хората от провинцията ли са ти виновни, че си гласувал за кмет-бандит, които издава подобни разрешителни за строеж и които си няма идея как се развива инфраструктура?
Разбира се, аз нямам никакво намерение да оставам да живея в този мръсен и шумен град. Ето защо, вече си купихме къща на 25 км. извън града и на лято се изнасяме:)
А ти си стой тук и се оплаквай на тоз и оня, колко е несправедлив живота към теб:)
И не бъди така агресивен към "провинциалистите", защото те са българи и защото вкарват много пари тук.

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Аз пък да ти еба майката!

(не съм в софия и дано нямам лошата участ да стигна дотам)

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Уважаеми Мухльо, наистина не разбирам аристократичните пориви които са те обзели. Изглежда си забравил, а може би не знаеш че исторически погледнато (годините след освобождението) София е малък град. За повишаването на популацията до днешните размери, съществена роля играе притокът на "провинциалисти" от вътрешноста на страната и много по-малко на коренните жители на града. В този дух на мисли е много вероятно твоите прародители да произхождат от китни провинциални градчета носещи гордите имена като Ботевград и Левски.... Разбрахме че имаш проблеми с паркирането както и с ниските доходи които получаваш, разбрахме че си и гнуслив от храчки на улицата и т.н. , пътем казано аз също. Но улисан в параноята/истерията си срещу глобализацията която си е обективно понятие засягащо целият свят, както и срещу нейният дял- урбанизацията. Правиш нещо много лошо, делиш Българите на еди какви си и еди какви.... Като забравяш че всички са жители на тази страна, представям си как ще гракнеш в утрешният ден като страната стане "дано" атрактивна за иностранци от трети страни не говорещи дори и чрез мекане, носещи техните културни и всякакви други разбирания в различие с нашите... европейските такива. Не знам може би не си пътувал в държави от западна европа, тогава със сигурност би разбрал за какво ти говоря. Така че ако имаш поне малко аналитична мисъл в главата те приканвам да поразсъждаваш по въпроса- Не е ли по-добре българите да са си в България, макар и концентрирани в големите градове отколкото да "изтичат навън"?!? Позволявам си да не съм съгласен и с упрекът ти към тях- "провинциалистите" за това за колко са склонни да работят - та идеята ми е че ако ти се конкурираш с хора на трудовият пазар от тази категория изискващи/работещи за 250лв. тежко ти! Тогава ако се замислиш урбанизациата е наистина последната ти грижа... А хората са готови да работят за толкова защото по родните си места вероятно нямат никаква работа. Наистина не те нападам лично, а по скоро искам да ти обърна внимание на където трябва, а именно че за ситуацията в Софето вина нямат Иван и Драган, а градоначалникът и административният "елит" на града.

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Гласувам с 2 ръце за изселването на селяндурите от родния ми град!!! Само преди 3-4 години не пътувах с часове, за да стигна донякъде, а сега 1.5 часа ми е пътят до работа! Наистина заляхте града като река от помия! Вървете си! Авторът е напълно прав и изразява мнението на всички софианци! Понеже вече всеки селски идиот може да завърши университет в София, решава, че трябва да остане и че тук само него чакаме! ВЪН!!!!

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Така е, брат!!!! Заставам зад всяка една твоя дума! Сега мЙЕкащите каскети отново ще започнат да храчат обичайните си лайна и усърдно да ми търсят правописни грешки,за да ми "докажат" как те всъщност са грамотните, а аз не, но на мен вече престана да ми пука! Всичко, което казваш е истина! Писна ми от бесни селтаци, които се изливат тук като водопад все едно "у Софията" раздават пари по улиците! Селски манталитет, селски маниери, селски тарикати! Пълна отврат! Все едно Пловдив, Варна, Бургас, Русе не са големи градове! От малкото провинциално градче направо драпа в най-големия да отиде и да му е доволно на душичката! По 5 пъти на ден ме питат къде е ЦУМ или пл. Славейков! 2 часа не мога да отида до работното си място поради това, че всеки един селтак е решил да си вози смрадливия гъз в 20-годишната си калибра или БМВ от 1978 г. Имам собствена кола, но е направо абсурд да излизам с нея и да си стоя неподвижен в скапаните задръствания! Единствено по празници малко се облекчава ситуацията, защото селяните си взимат бурканите и си заминават да си нагледат киселото "зеЙЕ" в избата на село! Престанете да ми тровите града, чеснови киселяци, аз не идвам при вас да ви преча, не идвайте и вие тук! И престанете с тъпите си аргументи за това кой какъв софиянец е! За последните няколко години се изсипахте тук повече отколкото за предишните 100 години назад! Аз съм роден и израстнал тук, а като върна назад сме поне 4 поколения! Да, това е моят град! Както вие се гордеете, че сте оттам откъдето сте, парадирате "яку" с това, но напирате да се намърдате тук, така и аз се гордея, че съм роден и живял тук и ясно помня какъв беше този град, когато бях малък-чист,просторен, приветлив, с много паркове, градинки, с малко коли, без задръствания... да не продължавам! И най-голямата наглост на каскетите е, че псуват "Софето", а драпат със зъби и нокти да се доберат дотук и да се намърдат в някоя новичка кооперацийка, след като са продали нивичката на село!Повръща ми се от вас, боклуци, за нищо не ставате, можете само да чоплите семки и да се правите на велики, а всъщност сте едни жалки провинциални комплексарчета!

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Ти,брато,ми четеш мислите!И аз не издържам вече.

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Това е то пазаранта икономика - свободно движение на труд и капитал.

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Eй, шопееее, що не ни кажеш двете ти баби и двамата ти дядовци къде са родени и къде са израснали? А? И защо са дошли у софията? За да се пръкнеш ти ли? Аман от набедени шопи. Между впрочем ти защо ходиш през лятото на море? За да слушаш, о ужас, диалекта не само на тези, които живеят там, но и на другите летовници, дошли от цялата твоя омразна с диалектите си България. Еми що не си седиш на гъза си у софията,бе?

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Ми може ли аз да остана, щото съм от 4 години вече. Даже забравих вече пътя до хоремага и Славка, ваклата уфсъ. Нещо ако трябва да ми разпишеш книжката ша ти са отблагодаря. Малко, ма от сърце. Половин пуйка, компоти, сланина от тазгодишната и домашна ракия. То и пача има, ма малко просташко падало, ша прощаваш, гусине.

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Виж сега, нЕкой-си-там, вие пък, софиянци, що си мислите, че като сте се пръкнали точно в тая точка от географията на България, сте хванали Господ за шлифера?!?! Някак не съм съгласна с обидния смисъл, който влагате в думичката "провинционалисти". Ти като си простак и селянин по душа и въпитание, дори и в Париж да си се родил, си оставаш такъв во веки. А относно диалекта, драги софиянци - първо се научете да говорите правилен български книжовен език и тогава търсете кусури на другите. Да си видял някъде по книгите да се пише "къпиме", "ходиме", "млеко"???? Баси малоумните!
И за твое успокоение - не живея в София. Завърших си висшето образование там и съм се наситила на простотията на "кореняк-софиянците", на мръсния ви въздух, претъпкания ви градски транспорт, претъпканите ви улици. И пари да ми дават, не бих си заменила спокойния живот в "провинциата" за вашия скапан град с претенции без покритие да е европейска столица.
Айде, споко! И по-леко с претенциите! Трябва да те осведомя, че си в голяяяма заблуда - изтеглил си късата клечка с тая София!!! Ж30

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Аз не съм от София, не живея там и нямам и намерение да живея там.Помисли си добре, ако не вашите,коя от бабите ти или дядовците ти от къде е....и спри с това високомерие,не са ти виновни хората...вие"софиянците" не сте повече от останалите,щом човек може да се реализира там,значи има място...обвинявай държавата за некадърното си управление ,а не хората! Като ти е толкова непоносимо има прекрасни градове, чисти и спокойни,премести се...ама май и ти държиш да си "у Софията" ?

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

и сега какво? като ти прочетат мнението ще те послушат и кротко и послушно ще си тръгнат? нямаш ли си друга работа, а се занимаваш да пишеш глупости? "ходете си, не мога да дишам" дрън-дрън. градът твой ли е че определяш кой какво да прави? това само в БГ го има - сульо и пульо да мрънкат и да раздават заповеди и обиди че в столицата идват хора. е на това му се вика истинска селяния. направо ме е срам от такива като тебе. кой знае още какви глупости ръсиш. комунизма си отиде осъзнай се.

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Здравей, ако знаеш само колко те подкрепям!!! И аз разсъждавам по същия начин. Писна ми и на мен да идват някакви леки кучки от горно нанадолнище, дори и да са обслужващ персонал в София. Писна ми на всякъде около мен да се миека и да се говори толкова зле. Виж ако имаш време една дискусия, която проведохме наскоро, която започваше с думите на едно момче от провинцията , което го е срам , че миека и , който искал да е от София. Намери я тази изповед и виж там какви се къдриха....
Успех, но и аз съм абсолютно на твоето мнение, а да не говоря, че и много приятели около мен са на същото. Софйиското жителство трябва да се върне, тея селяни са напаст!!!!

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Омръзнаха ми хулите към хората от провинцията, с цялата си безпочвеност и простотия. Омръзна ми лятото да се товарите по 8 човека в една кола и да идвате на море с невъзпитаните си лигави деца, хвърлящи пясък навсякъде около себе си. Не си мислете че живеете в някакъв мегаполис или в западноевропейски град, където другите да ви подбиват заплатите. Има хора, които идват от малки градове, станали такива много преди София и работят и плащат данъци. И стига с този ваш диалект шопски и "па"-кането ви и "че"-кането ви (па че ходим ли на кино?), както и замяната на "я" с "е" (бехме вместо бяхме). Няма да говоря за безконечната смяна на позицията на ударението в думите. Имате претенции да живеето в голям, европейски град, но оставате тесногръди. Жалко е... Харесвам София, но такива като вас, ме отблъскват от града.Искам само да ви питам, като си я обичате толкова столицата, защо не си стоите тука лятото на море???
М 20

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

От Селянка..

Грешиш много..
Вярно ,че градът е претъпкан-но ако ми дадеш същите условия на живот в провинцият-ЩЕ СЕ ВЪРНА ВЕДНАГА!!!Няма да стоя и секунда ТУК..Да прекарвам живота си в пътуване .
И аз не мога да разбера хората ,които идват тук да бачкат по магазините-това и в провинцията можеш да го правиш.

И мога да ти кажа,че ние ,от село ,не се навиваме да бачкаме за малко пари-най малкото имам по около 300 лева ,че и повече наем на месец.Аз работя за 900 чисти ,но пак не мога да си взема кола с тях.
Погледни наемите и прецени дали селянинът може да поддържа кола и наем да плаща.
В останалите големи градове в Бг е същата картинка- тепърва започват проблемите с трафика.
Все пак живеем в демокрация - всеки има право сам да си избере къде да живее.

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Ей,цървул,селски.Ти да не си 9-о коляно софиянец?Сигурно майка ти и баща ти са дошли преди 25 г "У Софията" и си се пръкнал и ти,че сега голям гражданин стана,мишок.КОй знае къде живееш в София,я Обеля,я Люлин 10 микрорайон,на една туба бензин от София,ама ми се праскаш на голям гражданин.Цървул,прави разлика глупака и умния човек,а не между селянина и гражданина-защото точно софиянците се мислите за най-големите тарикати и си мислите,че водата е до колене.Все едно на някой му пука за София.Аз живях 2 години там и получавах на месец,колкото ти за година(ако работиш за 250 лв,в което не се съмнявам) и въпреки това се махнах от там,защото не ми понася живота.Аз съм от град 10 по-малък от Сф,ваканциите съм ги изкарвал на село и ако за теб съм селянин,такива мишоци като теб ще ви купя и продам по 2 пъти,цървул смешен.Ще те бия с пари от Варна до София и обратно,пикльо.Като си толкова кадърен намери си работа за 1 000 лв,не за 250.

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Съгласен съм. Ама какво?, като сме свободна пазарна икономика, кучетата ходят там дето има храна и топло. Оно у село нема никой само бабо и дедо ...они пенсио 50 лево...

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Хаха, поредния гневен шопландец. Най-ме разби това, дето не можеш да излезеш без да слушаш диалект. Толкова ли не издържаш бе, то верно ад да има различни хора около тебе, не само надути шопландци!
Ако не си учил по български език, диалектите са богатството на езика и това че провинциалистите говорят на диалект, не означава че говорят неправилно.
А, и още нещо - нормално е всички да искат да се обучават и работят у Софето - предполага се че е на по-високо качество и образованието, и условията на живот ...
И не си нищо повече от другите хора, било то идващи от село, от някое малко градче е пр.

Една мъничка от Варна

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

я без милиция не се връщам на сиело

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

В София сте провинциалистите ,а не тези които идват там.Никой не е по-нагъл,тъп и изперкал от вас Софиянци.Някой от вас може ли да го отрече????Какъв е смисъла да караш скъпа кола когато си загубил душата си при това?И причината да е грозен този град ако мога така да го нарека е че архитектите ви са....Софиянци-т.е. тъпи бездушни говеда и непукисти!Всъшност и цяла България е зле защото си управлява от София.Колкото и да е интелегентен отговорен и кадърен един човек отиде ли там просто се слива с масата и става такъв-където и да се обърне едно и също.Какво е един срещу милион.А за софийския диалект са ни го казвали още в училищата в час по литература-че Софийския език е изкривен Български.Отворете някой правоговорен речник и се уверете.

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

И на мен ми писна да сам обграден от селяни!!! Не издържам вече!!! Каква беше София преди 5-6 години а каква е сега???

.................................................................................................
Коментар направен на 24 Януари 2008

Първо: Града е гаден от край време и "бесумните" блокове, дето някои амбициозни туземци построиха само го разкрасяват.
Второ: По-големи селяни от native софианците не съм виждал, но пък имаш право за едно нещо - много селяни дойдоха в голямото село, защото селяните отиват на село в крайна сметка.
Трето: Ти колко квалифициран си, че те притеснява липсата на нископлатени работни места?
Четвърто: Що не земеш да се навреш обратно в панелката, от която си изпълзял не пукнеш там? До гуша ми е дойде от "софианци" дето живетя на три дена път с камили от града и си мислят, че след като веднъж на пълнолуние минава градски транспорт през "квартала" им са софианци. Ако мене някой ме нарече софианец ще го съдя за клевета. Повярвай ми, ако в родния ми град можех да вземам същата заплата, която вземам тук щях да се изнеса от тази помиина яма, която толкова си залюбил. Защото София може да е столица, но е център само на мизерията и простотията.

.................................................................................................
Коментар направен на 23 Януари 2008

няма къде да идат, защото откъдето са дошли кенефа им е на двора, да не говорим за останалото

.................................................................................................
Коментар направен на 23 Януари 2008

Браво!!!И аз съм на същото мнение!!Кореняк софиянец съм 3 поколение ,много обичам града си и ми е болно от това което става.Наистина мисля че трябва да се въведе жителство както едно време.Не се издържа вече от навлеци и цървули.И за съжаление от провинцията не идват свестни и добри хора ,които със сигурност има там а най -гадните и прости лекета които не стават за нищо .Какъв човек си за да си хвърлиш плика с боклук от прозореца???Или да паркираш така че да не може да мине човек по край теб?
Винаги има начин да направиш нещата човешки, ама за това трябва някой да те е научил.НЕ НА СЕЛЯНИТЕ В СОФИЯ!!!!
ВЪРВЕТЕ СИ ОТ КЪДЕТО СТЕ СИ!!

.................................................................................................
Коментар направен на 23 Януари 2008

Я пичага кажи мама и тати от каде са ? :)
Да не се окаже, че и ти живееш на 2 туби бензин от София :)

Иначе и аз нямам каде да си паркирам колата .. а за радост не съм от София и не живея в София.

.................................................................................................

Следваща >   Случайна >



Изпрати тази изповед на приятел


Връзка към личен блог или уебсайт
Достъп през мобилен телефон
Препоръчай izpoved.com на приятел








Ако внезапно почувствувате непреодолим подтик да направите създателя на този сайт щастлив кликнете бутончето по долу.



Посетете също:

LiterNet / Литературна мрежа
Lovestyle e-magazine
Портал за българите зад граница
Българският сайт за окултизъм
Стартирай.ком
Регистрация в Търсачки
Истории от Света и Интернет
Вашия сайт тук

 



 

 

Обратна връзка.   Правила и условия.   Privacy.   FAQ.   WAP.   За реклама.